The big adventure

The big day!

It started out as a feeling
Which then grew into a hope
Which then turned into a quiet thought
Which then turned into a quiet word
And then that word grew louder and louder..
Regina Spektor - The Call


En toen...toen was het zover. Over een paar uur zit ik in het vliegtuig naar Australië! Een raar idee is het wel. Vooral het afscheid nemen van familie en vrienden voelde raar, alsof ik ze volgende week gewoon weer zou zien. Maar vandaag gaat het dan echt gebeuren, mijn grote droom gaat in vervulling! En hoewel het er even naar uitzag dat het niet meer ging lukken dit jaar, here I am :)

Voor degene die het leuk vinden: mijn reisschema voor de komende dagen. Ik vlieg vanavond om 22.00 eerst richting Dubai. Daar kom ik woensdag 7.30 (plaatselijke tijd) aan om vervolgens om 9.35 richting Singapore te vliegen. Hier kom ik 20.45 aan. In Singapore heb ik een overnachting en donderdag nog de hele dag om de boel een beetje te gaan verkennen. Donderdagavond om 23.50 vlieg in vanuit Singapore door naar Sydney waar ik rond 10.45 aan zal komen. En dan kan het avontuur echt beginnen!

Ik ga proberen om deze blog trouw bij te houden zodat jullie een beetje weten waar ik uithang, maar of dit gaat lukken who knows. Ik ga natuurlijk wel fanatiek foto's plaatsen om jullie verder helemaaaal niet jaloers te maken ofzo ;)
Voor de mensen die een keertje willen skypen: mijn skypenaam is just-anne92. Verder ga ik nu nog even lekker genieten van mijn familie, nog een keer checken of alles in mijn nieuwe beste vriend, meneer de backpack, zit en dan vanmiddag op naar Schiphol (yeaaaah!).

Liefs,

Anne

Reacties

Reacties

Bas

Goede reis Anne! Ik ben benieuwd naar je jaloersmakende foto's en bijbehorende verhalen.

Maartje

Safe flight & enjoy daar aan de andere kant!!!

ans swartjes

een hele mooie reis gewenst!!!

Anouk

Heel veel plezier Anne en een goede reis!

Xxxxx

Rutger

Enjoy, have Fun. You Will love it.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active