The big adventure

G'day everyone!

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer! Het heeft even geduurd voordat ik de rust in mijn donder gevonden had om rustig te gaan zitten en een reisverslag te schrijven, maar hier issie dan.

Het is nog steeds een beetje onwerkelijk dat ik al meer dan een week uit ons koude kikkerlandje weg ben. Op Schiphol nog verast door mijn oompie en mijn drie lieve vriendinnetjes. Dit zorgde natuurlijk ook voor de nodige tranen bij het afscheid nemen, maar dat hoort er denk ik wel een beetje bij (A).

Toen de lucht in richting Dubai om vervolgens door te gaan naar Singapore. Beide vluchten zijn me echt reuze mee gevallen! Er waren genoeg goede films om te kijken en ik heb ook nog de nodige uurtjes slaap gepakt. In Singapore werden we opgehaald door de leukste reisleidster ooit! Wat een lieve en grappige vrouw was dat. We kwamen in de avond aan dus nadat we allemaal een douche hadden gepakt zijn we gezellig wat gaan drinken. Daarna lekker ons mandje in. De dag erna stond een tour door de stad op het programma. Heel erg leuk en veel gezien. Singapore is echt mooi!

En toen was het 's avonds dan echt zover..on our way to Sydney, Australia! Heel onwerkelijk! Gedurende de vlucht kwam ik er al achter dat Australische mensen echt heel aardig zijn. Het personeel was top! En dit werd ook weer bevestigd op het vliegveld, ongelovelijk aardige mensen.

En ja, toen het moment. De eerste keer de Australische lucht inademen. De eerste Australische zonnenstralen op mijn koppie. Ge-wel-dig!! Meteen naar ons hostel gegaan (Wake up hostel). Niet gedacht dat een hostel er zo fancy uit zou zien :o maarja daar betaalde je dan ook echt dik voor! We zijn daarom na de eerste drie dagen hier naar een ander hostel gegaan: Westend Backpackers. Dat is echt meer een hostel zoals ik het me voorgesteld had.

De eerste paar dagen echt toeristische dingen gedaan: Harbour Bridge, The Opera House, The Royal Botanic Gardens en natuurlijk BONDI BEACH! Ik ga de Harbour Bridge ook nog beklimmen, maar dat ga ik pas over een paar weekjes doen. Waaaaant...ik ga volgende week op een surfcamp! Heb er zoveel zin in! 5 dagen lang aan het strand wonen (letterlijk!), iedere dag twee surflessen enall you can eat ;)

En laat ik dan ook nog even melden dat ik mijn eerste werkdag er al op heb zitten! Ik heb een dag bluetoothspeakers ingepakt in een warehouse. Echt geestdodend werk, maar je kreeg er goed voor betaald dusja.. Vanmiddag heb ik een gesprek met de General Manager van een nieuw restaurant in Sydney, dus hopelijk kan ik in mijn volgende verslag melden dat ik een leuk baantje gevonden heb :)

Ok ik ga nu even uitzoeken welke trein ik straks moet pakken en dan nog even chillen in het hostel. Bye bye!

Liefs,

Anne

Reacties

Reacties

Lisa

Wat leuk om te lezen meis! Geniet ervan! xxx

Lillian

Wat heb jij het al druk zeg!! Maar blijf genieten en hopelijk word het wat met dat baantje!! Succes! !

Rik en Ilse

Klinkt echt super gaaf.... geniet ervan en we hopen nog veel van deze leuke verhalen te lezen :) xxxx

petra gosen

wauauauw lekker!!echt genieten dus. gaaf hoor. gr Petra.

Yvonne en Henk

Wat een heerlijke week heb je al achter de rug zo te lezen geniet je met volle teuge. Nou heel veel plezier met je surflessen en succes met je sollicitatie maar ze doen er goed aan om jou aan te nemen. Maar eerst lekker genieten. XX

dick beumer

Hoi lieverd fijn dat je het zo naar je zin heb en kan genieten dus geniet er maar lekker van dikke knuffel

Rianne, Marcel, Noor en Saar

Geweldig Anne! Leuk dat we op deze manier mogen meegenieten!!! ENJOY en have the time of your life!!!

Ans

Klinkt goed, lekker genieten!!!

Wilma Rietmeijer

leuk wat je allemaal doet je bent goed bezig Anne

cor

wat een leuke verslag van jou heb het gelezen wordt er wel jaloers op zeg , maar maak er iets mooi van meid tot de volgende verslag van jou , xxx doei meid

Lelo

Fijn te lezen dat je het zo super naar je zin hebt. En leuk dat we oo deze manier "mee" kunnen reizen. Geniet van de tijd, want zij gaat snel. X

Yoka

Wat een enthousiasme????! Leuk om zo te volgen wat jij allemaal beleeft. Succes bij het restaurant...en wie weet wordt t toch nog mee doen met ?asterchef Australia. Veel plezier bij het surfen????????

Yoka

Oh...die vraagtekens zijn smilies, maar die pakt ie niet :-(

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active