The big adventure

Almost time to say goodbye...

Life is like a camera.
Just focus on what's important,
capture the good times,
develop from the negatives,
and if things don't turn out - take another shot.


Daar issie dan, mijn laatste Aussie blog. Twee dagen nadat ik Australie eigenlijk zou verlaten, op een plek waar ik niet gepland had te zijn. Maarja soms lopen plannen anders dan verwacht.

Afgelopen donderdag zou ik vanaf Cairns, via Darwin, naar Bali vliegen om daar nog even heerlijk een weekje te relaxen voordat ik mijn voetjes weer op Nederlandse bodem zou zetten. Dat liep anders dan verwacht.. Na afscheid te hebben genomen van mijn east coast family in Cairns, op naar het vliegveld. De vlucht verliep prima en ik was helemaal klaar om Australie dan echt te verlaten. Eenmaal op Darwin airport aangekomen bleek dat mijn vlucht naar Bali gecancelled was. Een hele rij met ontevreden mensen en een mega zenuwachtig broekie achter de desk van Jetstar. Na enige tijd kwam dit jochie eindelijk achter zijn desk vandaan om ons allemaal toe te spreken. Er was een vulkaan uitbarsting geweest aan de rand van Java waardoor het niet veilig was om naar Bali te vliegen. Ik natuurlijk een beetje in de stress want ik had de nodige dingen al geboekt voor Bali en wilde mijn geld niet kwijtraken.

Uiteindelijk konden ze een vervangende vlucht aanbieden, met de waarschuwing dat ze niet wisten wat de vulkaan ging doen en dat deze vluchten mogelijk ook nier door zouden gaan. Twee opties: eentje op zondag 5 juli via Singapore en eentje rechtstreeks op 6 juli. Op dat moment dacht ik, hoe sneller hoe beter, dus ik heb voor de vlucht op 5 juli gekozen. Hierdoor mis ik twee dagen op Bali, maar kan ik nog steeds ongeveer 6 dagen genieten.

Dit betekende dus wel dat ik nog een paar dagen in Darwin door moest brengen. Een stad waar ik niet naartoe wilde tijdens mijn travels, maarja ik ben er nu toch. Het is hier heeel erg heet (bijna zo heet als in Nederland op dit moment haha!) en er is niet veel te beleven in de stad. Maar een prima weertje, prima lagoon en een prima strandje voor een prima zonsondergang...mij hoor je niet meer klagen. Soms lopen dingen anders dan gedacht, maarja just take another shot and go!

Inmiddels vliegen de airlines weer naar Bali, dus morgen is het dan zover (jeeeeej!). Ik kijk erg uit naar mijn tijd in Bali. Heb wat mooie trips op de planning staan..kan bijna niet wachten! Daarna weer terug naar het Nederlandse. Ondanks dat ik het leven en de cultuur hier enorm ga missen, ben ik klaar om te gaan. Ik weet zeker dat ik ooit in mijn leven terug zal gaan naar dit fantastische land, maar voor nu ga ik gedag zeggen.

Hopelijk zijn jullie klaar voor mijn terugkeer :p ik ben er iig klaar voor.

Ready, set, go!

Tot snel lieve mensen xoxox

Reacties

Reacties

Henk en Yvonne

Nou allereerst een goede vlucht naar Bali en geniet dan nog maar van een heerlijke week daar. Wat is het toch allemaal snel gegaan en wat heb je ontzettend veel beleef. En zo mooi dat we alles hebben kunnen volgen via je blog en via Facebook natuurlijk nou geniet nog maar en we zien je dan wel weer in Beuningen.

Leo

Ha lieve meid,
Het volwassen leven gaat bijna beginnen....dus geniet nog even extra van de tijd op Bali. Ik spreek uit ervaring...het genieten kan niet lang genoeg duren en het mooie is, het went NOOIT!
Iig fijn te horen dat het je zo goed gaat. Hopelijk tot snel weer een keer! X

Jolanda Weijers

So you are a traveller, no tourist.
You,ve have tryed new things, met a lot of new people and looked beyong what was right in front of you. Those are the keys to understanding this AMAZING WORLD WE LIVE IN!!!!
You needed to go away and grow, to become the woman that you are now...
But now it is almost time to come HOME AGAIN!!
So, dear ANNE, enJOY BALI will be seeing you

mien baars

nog veel plezier op bali en ook een goei reis terug naar nederland doei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active