The big adventure

Wow I'm going to New Zealand!

Hallo lieve luitjes,

Ik kom er net achter dat het echt al heel lang geleden is dat ik een blog heb geschreven (oepsie!). Er is echt van alles en nog wat gebeurt hier. Kerst, oud & nieuw, mijn verjaardag..weet niet eens waar ik moet beginnen, dus dat doe ik dan ook maar niet ;) Dat zou veel te lang duren en die tijd heb ik nu niet, want over een paar uurtjes zit deze dame in het vliegtuig naar Nieuw Zeeland!!! Het echte backpacken kan beginnen!!

Het gaat heel raar zijn om weg te gaan uit Sydney. Heb hier zoveel geweldige mensen ontmoet en zoveel geweldige dingen gedaan. Maar ik heb ook wel heel erg veel zin om te gaan reizen en nog meer prachtige dingen te gaan zien.

In Nieuw Zeeland ga ik reizen met de bus. Ik heb een buspas gekocht bij Stray en ik ga bijna overal naartoe. Mijn buspas heet Maximus, dus mensen die geinteresseerd zijn, google is je beste vriend ;) . Ik begin op het Zuider eiland en reis daarna door naar het Noorder eiland. Mijn buspas gaat naar het meest zuidelijke plekje, maar ook naar het meest noordelijke. Kortom, een geweldige trip. Ik ga in totaal 6 weken rondreizen en daarna weer terug naar Australie. Maar in plaats van Sydney vlieg ik dan naar Melbourne.

Heb mijn backpack weer volgeladen en ben er helemaal klaar voor. Ook het dragen van die tas gaat enorm wennen worden, maar daar zijn we voor naar hier gekomen.

Guys ik ben der weg van. Zal proberen om jullie meer updates te geven als ik in NZ zit. Tot die tijd..geniet van het heerlijke Nederlandse weer, het ga jullie allemaal goed. Ik ga volop genieten van mijn trip en jullie weer heerlijk jaloers maken met mijn foto's ;)

Ciao for now xoxo

Reacties

Reacties

marian

Hey lieve schat' gaat het skype niet meer lukken voor je naar zeeland gaat !Geniet er helemaal van maar dat doe je toch al.ben benieuwd naar je verhalen..goede reis en bellef veel bijzondere mooie momenten dikke kus.tot snel horensxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxgeniet geniet geniet van dit grote avontuur!!!!

Henk en Yvonne

Hoi Anna wat heb je al veel in Sydney beleeft dat is zeker teveel om op te noemen en nu naar Nieuw Zeeland nou een hele goede vlucht en geniet van al het moois wat je daar gaat zien. We zien je mooie foto's wel. Dikke knuffel van ons ????????

mientje baars

leuk dat je naar nieuw zeeland gaat geniet er van groetjes mien en hans

dikkie

Hoi Anne heel veel plezier in Nieuw Zeeland geniet er maar lekker van . love you

Dick

Hoi Anne , Heb het even op gezocht voor de dolfijnen kijk op www.balidolphins.com en voor de gids kun je bellen naar dit nummer 062 81353233809 zijn naam is Gusti Nyoman Darma. en dan noem je onze naam maar.
Heel veel liefs van uit Nederland dikke knuffel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active